apr 13, 2016
404 Views
Komentáre vypnuté na Agentúra Roko: Sme dvadsaťročná reklamná agentúra s otvorenými dverami

Agentúra Roko: Sme dvadsaťročná reklamná agentúra s otvorenými dverami

Written by

Ambiciózna, kreatívna, úspešná. Presne tak by sa dala charakterizovať reklamná agentúra, ktorá na slovenskom trhu pôsobí už dvadsať rokov. Áno, hovoríme o reklamnej agentúre Roko. V jej portfóliu narazíte na významné obchodné značky, ako je napríklad Allianz – Slovenská poisťovňa. Ale nechýbajú ani špecifické organizácie z tretieho sektora, ako je napríklad Slovenský paralympijský výbor. Realizovala desiatky kampaní rôzneho charakteru.

Značka Allianz s reklamnou agentúrou spolupracuje už od roku 1996 a Slovenský paralympijský výbor od roku 1998. Sú to dlhoroční klienti, ktorí sú stále s výsledkom práce reklamnej agentúry spokojní.

V súčasnej dobe reklamná agentúra Roko zamestnáva šestnásť pracovníkov, ale tím neustále rozširuje o nové kreatívne mozgy. Dvere sú otvorené pre zodpovedných, inšpiratívnych a nadšených záujemcov s vlastným rozumným názorom.

Čo by ste mali vedieť, ak chcete v agentúre pracovať?

„Naučte sa počúvať a premýšľať. Zaujímaví sú pre nás záujemcovia s reprezentatívnym vystupovaním. Už dávno sú preč doby, kedy sa klienti bili o agentúru. A z tohto dôvodu musí naša reklamná agentúra vystupovať maximálne ústretovo. Snažíme sa svojich klientov pochopiť a plniť ich požiadavky do takej miery, že je to ešte kontraproduktívne,“ prezradil Peter Kuba, spolumajiteľ reklamnej agentúry.

V marketingovom segmente je veľmi dôležitá pokora a rešpekt. Potenciálny zamestnanec by mal používať správne slová a výrazy. Hoci nebudete ovládať anglikanizmy, ktoré sa v oblasti marketingu používajú, stále máte šancu. Veď učený z neba nespadol.

„A na záver by som chcel dodať, že dvere u nás majú otvorené ľudia so sedliackym rozumom a dávkou sebareflexie. Hoci váš nápad nebude najlepší na svete, môže výrazne prispieť ku zlepšeniu kampane, a to sa cení,“ dodal Peter Kuba.

Article Categories:
Ako na to