apr 12, 2016
425 Views
Komentáre vypnuté na Reklamná agentúra Roko poskytuje poradenstvo tretiemu sektoru

Reklamná agentúra Roko poskytuje poradenstvo tretiemu sektoru

Written by

Svetové hospodárstvo sa rozdeľuje na tri sektory, pričom tretí sektor (služby) predstavuje najväčšiu a najdynamickejšiu zložku. V treťom sektore sú zahrnuté všetky služby týkajúce sa obchodu, dopravy, zdravotníctva, správy, vzdelávania, vlády a podobne. A práve na tretí sektor sa orientuje slovenská reklamná agentúra Roko, ktorá poskytuje komplexné poradenstvo spoločnostiam špecializujúca sa na poskytovanie služieb a neziskovým organizáciám.

Reklamná agentúra Roko a.s., ktorá na slovenskom trhu pôsobí už úspešne dvadsať rokov, má na svojom konte desiatky úspešných komunikačných a reklamných kampaní.

„Medzi našich najvýznamnejších klientov patria Allianz – Slovenská poisťovňa, automobilka Jaguar alebo Slovenský paralympijský výbor,“ prezradil Peter Kuba, spolumajiteľ reklamnej agentúry.

Dlhoročná prax a bohaté referencie

Marketingoví a reklamní špecialisti vnímajú reklamu ako umelecký večierok, ktorý má priniesť geniálne a kreatívne riešenia. No taký večierok často trvá pomerne dlho, a potom sa vyspávajú ešte z opice. A nerieši časový manažment, rozpočet alebo konkurenciu na trhu. Práve od takých akože špecialistov sa snaží reklamná agentúra Roko a.s. odlíšiť. A darí sa jej to úspešne už dvadsať rokov.

Dobré aj zlé skúsenosti dokáže reklamná agentúra využiť v praxi k svojmu dobru, a preto nie je divu, že jej kampane sú veľmi podarené. Komunikačné a reklamné stratégie plnia svoje poslanie a podporujú dosiahnutie cieľov klienta.

Portfólio služieb reklamnej agentúry je pomerne široké. Ponúka televíznu reklamu, rozhlasovú reklamu, PR, online reklamu, produkciu eventov, tvorbu log a dizajnu, tvorbu webových stránok, návrh reklamných predmetov a vytváranie komunikačných stratégií.

„Naučili sme sa, že vždy sa dá zlepšiť aj ten na prvý pohľad najlepší výkon. Vždy sa obzrieme späť na predchádzajúce projekty a premýšľame, ako by sa dali ešte viac zlepšiť,“ dodal záverom Peter Kuba.

 

FOTO: © Romolo Tavani / Dollar Photo Club

Article Categories:
Ako na to