jan 28, 2022
365 Views
Komentáre vypnuté na Potrebujete veľkú kanceláriu?

Potrebujete veľkú kanceláriu?

Written by

Coworking sa stáva trendom aj v našich končinách. Ak teda hľadáte priestrannú kanceláriu a vyhovujú vám piliere tohto zdieľaného pracovného priestoru, ste na správnom mieste.

Disponovať správnym pracovným priestorom je jedným zo základných faktorov pre úspech v akomkoľvek podnikaní. Pri hľadaní kancelárie si musíme určiť množstvo základných požiadaviek, ktoré musí bezpodmienečne napĺňať. Čo však v prípade, ak si nemôžete dovoliť vlastnú prípadne hľadáte skôr priestory s väčším spoločenským dosahom? V tomto prípade sa vám naskytá možnosť vyskúšať coworking – kancelárie Bratislava.

Čo je coworking?

Význam slova môžeme pochopiť aj pri jeho preklade, doslovne to znamená spolu-práca. Ide o zdieľané pracovné priestory, ktoré si obľúbili najmä distanční pracovníci či nezávislí profesionáli. Podmienkou však je, že „nebažíte“ po maximálnom súkromí a dokážete aj v blízkosti iných ľudí nezávisle na sebe vykonávať aj to svoje zamestnanie. Pozrime sa ale do minulosti, ktorá však nie je až taká dávna. Pojem coworking sa prvýkrát objavil až v roku 2005, aj keď počiatočné zdieľané kancelárie sa začali vyskytovať šesť rokov skôr. A asi viacerí z vás by uhádli, odkiaľ boli prví odvážlivci (San Francisco). V Strednej Európe sa začali využívať približne v roku 2009. A čo by mali tieto kancelárie spĺňať? Ich systém je podľa webu coworking.com postavený na štyroch pilieroch: spolupráca, komunita, dostupnosť a otvorenosť. Malo by ísť o pracovný priestor vhodný pre spoluprácu alebo samostatnú pracovnú činnosť, kde sa o čosi ľahšie podarí dodržať bežnú pracovnú dobu napríklad aj freelacnerom. Zabudnite tak na nepríjemné pocity pri práci z domu, ktorá často pripomína izoláciu.

Coworking Bratislava vďaka HUBHUB

Túto revolučnú novinku, ktorá doslova búra predsudky o správnom nastavení pracovných priestorov, si môžete vyskúšať už aj v našom hlavnom meste. Priamo v unikátnej lokalite novo vznikajúcej business štvrte je pre vás pripravený Coworking Bratislava Nivy Tower s nadštandardnými miestami pre prácu, a to priamo v najvyššej budove mesta. Disponujeme až 3587 metrami štvorcových na troch podlažiach, ktoré bez problémov splnia požiadavky takmer 600 jej členov. O bezchybné priestorové podmienky s moderným dizajnom a splnením všetkých pracovných požiadaviek sa postaralo architektonické štúdiu Chybík + Kryštof. Tí nezabudli ani na chill, active či community hub, ktoré ponúkajú aj možnosti pre pohodlie, oddych alebo aktívny pohyb počas aj po práci. Problémom nie je ani networkovanie. Prístup do priestorov je 24 hodín a 7 dní v týždni, k dispozícii je vysokorýchlostný internet, bajk parking, gaming zóna či pitný režim a osvieženie. Bonusom je možnosť naplánovať a zrealizovať exkluzívne eventy.

Členstvo v Coworking Bratislava Nivy Tower

Kancelárie na prenájom nie sú v dnešnej dobe dostupné pre každého. Tento projekt však ponúka šesť základných členstiev, z ktorých si vyberie určite každý. Office predstavuje dedikovaný office space od jedného po 50 a viac zamestnancov. Team Rotation je vlastná súkromná kancelária s flexibilným rotačným systémom pre všetkých členov firmy. Fix desk si zabezpečíte už od 280 eur na mesiac, čím získate dedikovaný stôl s nonstop prístupom a možnosťou využiť zasadačku (8 hodín v cene). Flexible Desk (od 220 eur na mesiac) predstavuje stôl v zdieľanom priestore pre záujemcov o flexibilnejšie riešenia. Navštívili ste hlavné mesto a potrebujete tu efektívne stráviť jeden pracovný deň? Určite vás osloví členstvo One Day (29 eur za deň) s vlastným stolom, členskými benefitmi a zasadačkou v cene na jednu hodinu. Ak nevyžadujete prenájom workspace, no chcete získať prístup do komunity a vstupy na všetky eventy, vyskúšajte Virtual v cene 29 eur na mesiac. Navštívte workshopy, využite partnerské zľavy a získajte možnosť bookingu zasadačiek a eventových priestorov za prijateľné ceny. Prenájom kancelárskych priestorov ešte nikdy nebol tak bezproblémový.

Article Categories:
Ako na to