nov 28, 2015
1704 Views
Komentáre vypnuté na Kedy potrebuje vaša stránka SEO optimalizáciu?

Kedy potrebuje vaša stránka SEO optimalizáciu?

Written by

Optimalizácia je slovo, ktoré sa pri podnikaní objavuje veľmi často. Niektorí by si mohli myslieť, že je to módny trend. Áno, možno toto konkrétne slovo je módny trend, no to, čo sa za ním skrýva, riešia podnikatelia od nepamäti. Jedným na optimalizáciu daní slúži offshore firma, iní zase optimalizujú svoj čas riešením záležitostí na diaľku. A čo vaša webstránka? Viete ako zistiť, či potrebuje, alebo nepotrebuje, optimalizáciu?

Analýza webu

Tri čarovné písmená, ktorá vám dokážu zvýšiť návštevnosť internetovej stránky – SEO. Search engine optimalization, teda optimalizácia vašej stránky pre internetové vyhľadávače. Prečo je to dôležité? Čím lepší vzťah má internetový vyhľadávač s vašou stránkou, tým ju vo svojich výsledkoch umiestni vyššie. A čím je stránka vyššie, tým je väčšia pravdepodobnosť, že ju niekto navštívi. Spýtajte sa sami seba, kedy ste sa naposledy preklikali vo výsledkoch Google vyhľadávanie na 5. či 6. stranu? Takmer nikdy. Keď neviete, ako na tom vaša stránka je, doporučujeme SEO analýzu.

Čo odhalí SEO analýza?

Táto analýza odhalí nedostatky stránky vo vzťahu k internetovým vyhľadávačom – zle zvolené nadpisy, chybné title a zlé popisy stránok, zlý obsah či nesprávne zvolené popisy v kategóriach. Jednoducho všetko, čo vás v očiach Googlu, Zoznamu či Yahoo zráža nižšie. Výsledkom tejto analýzy sú konkrétne odporúčania, ako sa posunúť vyššie. Jedným z nich bude aj linkbuilding. Teda budovanie spätných odkazov. Ako to funguje?

Výsledky nečakajte okamžite

Čím viac spätných odkazov z iných webových stránok odkazuje na tú vašu, tým je v očiach vyhľadávača relevantnejšia. A čím máte relevantnejšiu stránku, tým je vo výsledkoch vyššie. Tvorba spätných odkazov je dlhodobý proces a jeho rýchlosť závisí od viacerých faktorov – od vašich kľúčových slov a konkurencie, od relevantnosti webov, ktoré na vás odkazujú a od počtu odkazov. Preto nebuďte netrpezlivý. Linkbuilding sú ako kurzy angličtiny pre firmy, sú si v niečom podobné – výsledky sa nedostavia okamžite. Môžete pozorovať drobné pokroky, no prvé výraznejšie výsledky sa dostavia až po niekoľkých mesiacoch.

 

FOTO:  © Syda Productions / Dollar Photo Club

Article Categories:
Ako na to